Δείτε στο κατάστημα


Wilo Rexa FIT V05DA – 126/E τριφασική υποβρύχια αντλία αποστράγγισης – λυμάτων 2900 rpm για άντληση αστικών λυμάτων με μέγιστη περιεκτικότητα στερεών 8% και αντιεκρηκτική προστασία
Υποβρύχια αντλία λυμάτων για διακοπτόμενη λειτουργία με υδραυλικό σύστημα από φαιό χυτοσίδηρο και κινητήρα από ανοξείδωτο χάλυβα
Χρήση
Για άντληση σε διακοπτόμενη λειτουργία των εξής
Ακάθαρτα ύδατα και λύματα
Λύματα με περιττώματα
Λάσπες με έως 8 % περιεκτικότητα ξηρών ουσιών (ανάλογα με το επιλεγμένο υδραυλικό σύστημα)
κατά την αποστράγγιση οικιών και εκτάσεων σύμφωνα με την EN 12050 (λαμβάνοντας υπόψη τις ειδικές προδιαγραφές και τους κανονισμούς της εκάστοτε χώρας) και από φρεάτια και δεξαμενές.
Κωδικοποίηση τύπου
Παράδειγμα: Wilo-Rexa FIT V06DA-110/EAD1-2-T0015-540-A
FIT Ονομασία της κατασκευαστικής σειράς
V Πτερωτή ελεύθερης ροής
06 Ονομαστικό πλάτος σύνδεσης κατάθλιψης π. χ. DN 65
D Διάτρηση για το υδραυλικό σύστημα στην πλευρά αναρρόφησης σύμφωνα με πρότυπο DIN
A Έκδοση υλικού υδραυλικό σύστημα
A = τυποποιημένη κατασκευή
110 Καθορισμός υδραυλικού συστήματος
E Ξηρός κινητήρας
A Έκδοση υλικού κινητήρας
A = τυποποιημένη κατασκευή
D Στεγανοποίηση με δύο ανεξάρτητους μηχανικούς στυπειοθλίπτες
1 Κατηγορία απόδοσης IE, π.χ. 1 = IE1 (σύμφωνα με το IEC 60034‑30)
- χωρίς έγκριση Ex
2 Αριθμός πόλων
T Τύπος ηλεκτρικής σύνδεσης:
M = 1~
T = 3~
0015 Τιμή/10 = Ισχύς κινητήρα P2 σε kW
5 Συχνότητα (5 = 50 Hz, 6 = 60 Hz)
40 Κλειδί κωδικοποίησης για ονομαστική τάση
A Ηλεκτρικός πρόσθετος εξοπλισμός:
O = με ελεύθερο άκρο καλωδίου
P = με βύσμα
A = με πλωτηροδιακόπτη και βύσμα
Ιδιαιτερότητες/Πλεονεκτήματα προϊόντος
Με δυνατότητα βύθισης
Πτερωτές ελεύθερης ροής που δε βουλώνουν εύκολα
Στεγανοποίηση με δύο μηχανικούς στυπιοθλίπτες
Προαιρετική εξωτερική επιτήρηση στεγανοποιητικού θαλάμου για το θάλαμο φραγής λαδιού
Υψηλός βαθμός ομαλής λειτουργίας
Απλή εγκατάσταση μέσω διάταξης ανάρτησης ή βάσης αντλίας
Τεχνικά στοιχεία
Ηλεκτρική σύνδεση: 1~230 V, 50 Hz ή 3~400 V, 50 Hz
Τρόπος λειτουργίας σε βύθιση: S1
Τρόπος λειτουργίας σε ανάδυση: S2-15 min, S3 25%
Βαθμός προστασίας: IP 68
Κατηγορία μόνωσης: F
Θερμοκρασία υγρού: 3 ‑ 40 °C, μέχρι 60 °C για 3 λεπτά
Ελεύθερη διέλευση: 50 / 65 / 80 mm
Μέγιστο βάθος βύθισης: 20 m
Μήκος καλωδίου: 10 m
Εξοπλισμός/Λειτουργία
Επιτήρηση της θερμοκρασίας στην περιέλιξη με διμεταλλικό αισθητήριο
Προαιρετική εξωτερική επιτήρηση στεγανοποιητικού θαλάμου για το θάλαμο φραγής λαδιού
Περιγραφή/Κατασκευή
Υποβρύχια αντλία λυμάτων ως βυθιζόμενο ενιαίο συγκρότημα για σταθερή ή κινητή υγρή εγκατάσταση στη διακοπτόμενη λειτουργία.
Υδραυλικό σύστημα
Η έξοδος στην κατάθλιψη κατασκευάζεται ως οριζόντια σύνδεση με φλάντζα. Η μέγιστη δυνατή περιεκτικότητα ξηρών ουσιών είναι στο 8 % (ανάλογα με το υδραυλικό σύστημα). Ως τύποι πτερωτής χρησιμοποιούνται πτερωτές ελεύθερης ροής.
Κινητήρας
Ως κινητήρες χρησιμοποιούνται κινητήρες ξηρού ρότορα εναλλασσόμενου (με ενσωματωμένο πυκνωτή λειτουργίας ) ή τριφασικού τύπου για απευθείας εκκίνηση. Η εκλυόμενη θερμότητα μεταβιβάζεται κατευθείαν από το περίβλημα του κινητήρα στο μέσο κυκλοφορίας που το περιβάλει. Οι κινητήρες μπορούν να χρησιμοποιηθούν βυθισμένοι στη συνεχή λειτουργία (S1) και αβύθιστοι στη σύντομη λειτουργία (S2) ή στη διακοπτόμενη λειτουργία (S3).
Επιπλέον οι κινητήρες είναι εξοπλισμένοι με θερμική παρακολούθηση κινητήρα. Αυτή προστατεύει την περιέλιξη του κινητήρα από υπερθέρμανση. Στα συγκροτήματα με κινητήρα εναλλασσόμενου ρεύματος είναι ενσωματωμένη και αυτοενεργοποιούμενη. Δηλαδή ο κινητήρας απενεργοποιείται σε περίπτωση υπερθέρμανσης και επανενεργοποιείται αυτόματα αφού κρυώσει. Κατά κανόνα χρησιμοποιούνται γι αυτό το σκοπό διμεταλλικά αισθητήρια.
Επιπλέον ο κινητήρας μπορεί να εξοπλιστεί με ένα εξωτερικό ηλεκτρόδιο στεγανοποιητικού θαλάμου για την επιτήρηση του θαλάμου φραγής λαδιού. Αυτό ειδοποιεί για τυχόν διείσδυση νερού στο θάλαμο φραγής λαδιού από το μηχανικό στυπιοθλίπτη στην πλευρά του μέσου.
Το καλώδιο σύνδεσης έχει κατά κανόνα μήκος 10 m και διατίθεται στους εξής τύπους:
Με ελεύθερα άκρα καλωδίου
Με βύσμα
Με διακόπτη με πλωτήρα και φις
Στεγανοποίηση
Ανάμεσα στον κινητήρα και το υδραυλικό σύστημα βρίσκεται ένας θαλάμος φραγής λαδιού. Αυτός είναι γεμισμένος με παραφινέλαιο. Η στεγανοποίηση στην πλευρά του μέσου κυκλοφορίας και στην πλευρά του κινητήρα πραγματοποιείται μέσω δύο μηχανικών στυπιοθλιπτών ανεξάρτητης μεταξύ τους περιστροφής.
Υλικά κατασκευής
Περίβλημα κινητήρα: 1.4301
Περίβλημα υδραυλικού τμήματος: EN-GJL250
Πτερωτή: EN-GJL250
Στατικά παρεμβύσματα: NBR
Στεγανοποίηση στην αντλία: SiC/SiC
Στεγανοποίηση στον κινητήρα: C/MgSiO4
Άκρο άξονα: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4021
Περιεχόμενα συσκευασίας παράδοσης
Υποβρύχια αντλία λυμάτων με καλώδιο 10 m
Τύπος καλωδίου ανά παραλλαγή:
Με ελεύθερα άκρα καλωδίου
Με βύσμα
Με διακόπτη με πλωτήρα και φις
Οδηγίες χρήσης και συντήρησης
Πρόσθετα εξαρτήματα
Διάταξη ανάρτησης ή βάση αντλίας
Εξωτερικός έλεγχος του στεγανοποιητικού θαλάμου για την επιτήρηση του θαλάμου φραγής λα περισσότερα ...
 

Καλως ήλθατε

Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε με το λογαριασμό σας στο Facebook, Google, Twitter, Yahoo Social

Αποκτήστε επιπλέον προνόμια

Με την εγγραφή σας αποκτάτε πρόσβαση σε επιπλέον δυνατότητες και με κάθε αγορά
κερδίζετε πόντους τους οποίους μπορείτε να εξαργυρώσετε σε δώρα ή μελλοντικές αγορές!

Ευχαριστούμε

Σας ευχόμαστε καλές αγορές και πωλήσεις!

Είσοδος


Ξέχασα τον κωδικό μου!

Εγγραφή