Δείτε επίσης  Προσφορες από deal sites | Αεροπορικά εισιτήρια | Ξενοδοχεία

Δείτε στο κατάστημα

ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΤΟΜΟΣ Α

Τιμή: 43,16

Ο 21ΟΣ αιώνας έχει χαρακτηρισθεί ως αιώνας της Γενετικής. Τα επιτεύγματα της επιστήμης αυτής επηρεάζουν τα άτομα και τις κοινωνίες αφού πολλά θέματα οικονομικού, κοινωνικού, πολιτικού, επιστημονικού και προσωπικού ενδιαφέροντος έχουν γενετική βάση. Η μελέτη λοιπόν της γενετικής αφορά όχι μόνο τους γενετιστές και τους βιολόγους αλλά και σε όλα τα μέλη μιας σύγχρονης σύνθετης και τεχνολογικής κοινωνίας.
Το βιβλίο περιλαμβάνει στις 735 σελίδες του δέκα κεφάλαια. Τα δύο πρώτα αναφέρονται στη μενδελιανή ανάλυση και στις επεκτάσεις της μενδελιανής γενετικής, το τρίτο στην επίδραση του γονότυπου και του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση του φαινοτύπου, το τέταρτο στην κυτταρική διαίρεση, το πέμπτο στην κληρονομικότητα του φύλου, το έκτο στη σύνδεση και στη χαρτογράφηση των γόνων, το έβδομο στο φαινόμενο της μεταλλαγής των γόνων, το όγδοο και το ένατο στα χρωμοσώματα, στις χρωματοσωματικές δομές και στις μεταβολές του αριθμού των χρωματοσωμάτων και τέλος, το δέκατο κεφάλαιο αναφέρεται στην εξωπυρηνική κληρονομικότητα.
Το βιβλίο κοσμείται από 22 πίνακες και από 250 έγχρωμες εικόνες και φωτογραφίες. Κάθε κεφάλαιο περιλαμβάνει μεγάλο αριθμό προβλημάτων (συνολικά 510 προβλήματα) με τις πλήρεις τους λύσεις. Η αρίθμηση των προβλημάτων κάθε κεφαλαίου ακολουθεί όχι μόνο τη διαδοχή της ύλης αλλά και το βαθμό δυσκολίας κάθε προβλήματος. Στο τέλος του βιβλίου αποδίδονται στα ελληνικά όλοι οι αγγλικοί όροι του κειμένου με απόλυτη αλφαβητική σειρά και εκτεταμένη βιβλιογραφία.
Παρακαλώ περιμένετε... Ελέγχουμε για νέες κριτικές και αξιολογήσεις για το προϊόν...
Σχετικές αναζητήσεις

Ιατρικά βιβλία

Βιβλία - Περιοδικά

ΓΕΝΕΤΙΚΗ

ΤΟΜΟΣ

,
Public-Tech : Αγοράστε παιδικά προϊόντα και κερδίστε δωροεπιταγή 10€ για επόμενες αγορές!
Εκπτωτικός κωδικός: Εμφάνιση

Καλως ήλθατε

Αποκτήστε επιπλέον προνόμια

Με την εγγραφή σας αποκτάτε πρόσβαση σε επιπλέον δυνατότητες και με κάθε αγορά
κερδίζετε πόντους τους οποίους μπορείτε να εξαργυρώσετε σε δώρα ή μελλοντικές αγορές!

Ευχαριστούμε

Σας ευχόμαστε καλές αγορές και πωλήσεις!

Είσοδος